Høsteferien på Jordal!

ferie

Påmelding gjøres via denne linken.

Dans m/ Lacky og Pearl

Lacky og Pearl er to dansere fra Tabanka Dance Ensemble, som har mange års erfaring med ulike danseformer. De underviser i både Dancehall og Afrobeats på Forandringshuset Grønland til vanlig, og tar turen innom Jordal Ungdomsskole for å lære bort ulike mooves innen dancehall og afrobeats.

Gitar m/ Henrik

Henrik er en dreven gitarspiller, og tar med seg et par gitarer til Jordal for å lære bort litt grep. Har du alltid hatt lyst til å lære deg å klimpre litt på gitaren? Bli med Henrik og lær deg en sang eller to på gitar!

Musikkstudio m/Henrik

Er du interessert i å lære mer om å lage beats? Kanskje prøve å spille inn en sang som du har laget? Henrik tar deg med til musikkstudioet på Forandringshuset Grønland, der du kan få testet alt dette ut.

Skrivekurs

Er du veldig glad i å skrive? Synes du det er litt vanskelig å starte på den norskstilen? Har du skrevet noen sykt bra «bars» som du vil ha litt tilbakemeldinger på? Skrivekurset er for alle som har lyst til å bli flinkere til å skrive norske tekster, i alle former.

Drama m/ Ninni

Ninni jobber med drama gjennom et kultur og undervisningprogram som heter Mot Uten Grenser. Mot uten grenser dreier seg om å bidra til å gjøre det lettere å ta modige valg i møte med urettferdighet. Det setter fram forbilder. Mennesker som ikke tåler urett, men står opp og kjemper mot overtramp på menneskeverd. Forbilder vi trenger flere av i kommende generasjoner, også her til lands.

Jentekor m/kor Solveig

Trommer m/ Lius

Lius Baruch er utdannet som profesjonell trommeslager og perkusjonist, og har studert musikk i 4 år i Brasil. I mer enn 15 år som en erfaren profesjonell har gitt ham muligheten til ikke bare spille, men også lære bort. Lius introduserer brasilianske rytmer som samba reggae, coco, maracatu, afoxe og mer.

Tegning m/ Anette

Anette jobber som billedkunstner og illustratør, og har lyst til å spre gleden med å tegne. Liker du å sitte og drodle? Lyst på tips til hvordan du kan bli enda flinkere? Sett deg ned, ta et ark og jobb med ulike former for tegning på Jordal i høstferien.

Baskettrening

Det blir også baskettrening i Vulkanhallen torsdag og fredag i høstferien fra kl 12.00 til 15.00. Her er alle Jordals elever velkomne til å møte opp, uten påmelding!

Adresse: Vulkan Flerbrukshall – Maridalsveien 17.