Ø på SNØ 2019

2019

Fra uke 6 opprettes en utlånsordning i FRIGO sine lokaler på Ensjø, hvor elevene på egenhånd kan låne utstyr  for å dra i bakken på egenhånd. Utlånsordningen vil være mandag til fredag fra klokka: 14-16  (følg med på Frigo.no for utlånsordningen)

Vi har mange dagskort til Oslo Vinterpark (Tryvann) og det varer så lenge beholdningen rekker. I tillegg får de som ønsker også mulighet til ett personlig årskort (sesongkort) i Jerikobakken på Lindeberg.

Dere kan lese mer om «Ø på Snø» prosjektet her!

Påmelding/ registrering: ALLE deltakere må meldes inn i Tøyen Sportsklubb for å kunne delta i «Ø på Snø» (GRATIS innmelding) og deltakerne får da tilgang til utstyr, dagskort i Oslo Vinterpark (Tryvann) og ruterbilletter.

Nytt i år er at elevene også kan få GRATIS årskort (Sesongkort) i Jerikobakken på Lindeberg, men dette fordrer også at de meldes inn i Lindeberg Sportsklubb i tillegg (GRATIS innmelding). Man huker da av for («Ja, barnet ønsker årskort i Jerikobakken og aksepterer dermed GRATIS innmelding i Lindeberg Sportsklubb») i det elektroniske påmeldingsskjemaet under (alt skjer i samme skjema).

Påmelding/Innmelding til TSK (og evt. Lindeberg Sportsklubb) skjer ved utfylling av online påmeldingsskjema på denne linken innen fredag 1.2.2019 for ungdomsskoleelever.

Evt. Spørsmål om selve påmeldingsskjemaet kan rettes Sindre Andresen i TSK på toyensportsklubb@gmail.com