Ø på SNØ 2020

Dere kan lese mer om «Ø på Snø» prosjektet her!

Påmelding/ registrering: ALLE deltakere må meldes inn i Tøyen Sportsklubb for å kunne delta i «Ø på Snø» (GRATIS innmelding, senere år koster medlemsskap 100 kr/år) og deltakerne får da tilgang til utstyr, dagskort i Oslo Vinterpark (Tryvann) og årskort i Jerikobakken og ruterbilletter.

Påmelding/Innmelding til TSK skjer ved utfylling av online påmeldingsskjema (foresatte har fått link tilsendt via skolemelding 24.01.20) innen onsdag 29.01.2020 for ungdomsskoleelever.

Evt. Spørsmål om selve påmeldingsskjemaet kan rettes Sindre Andresen i TSK på toyensportsklubb@gmail.com

Merk også at medlemsskapet i Tøyen sportsklubb gir elevene mulighet til å delta på aktiviteter de tilbyr på ettermiddagene, oppdatert ukeplan finner dere her.