Ø på SNØ

Barn på ski

DEL 1: Opplæring
Påmeldte 8-10.klassinger kan fortsette som i fjor låne klær, utstyr samt få t-banebillett og dagskort på Tryvann i utlånsbua vår. De som ikke deltok i fjor, MÅ gjennom et kveldskurs med FRIGO for å registreres inn i ordningen.

DEL 2: Utlån av klær og utstyr
Elevene kan låne utstyr og klær, samt få gratis t-bane-billett og dagskort gjennom sesongen fra vår utlånsordning i FRIGOs lokaler på Ensjø/Frivillighetshuset på Tøyen (når dette åpner i februar). Ordningen bemannes av FRIGO og Tøyenakademiet.

DEL 3: X Games Norway - Hafjell
Eleven får, dersom det er ledig plass, lov til å melde seg på til vår tur tur til Hafjell, Lillehammer og lørdagens arrangement ifbm. X Games Norway. Vi vil sette opp kun 2 busser, og påmeldingsfristen blir 11..februar. Vi arrangerer buss tur/retur, mat og opplegg, samt følge til og fra buss.

Alle som skal delta MÅ ta med signaturskjema med underskrift av foresatte første gang de skal låne utstyr. Skjemaet finner du  øverst til høyre på denne siden.

Påmelding skjer her:

For mer info og bilder fra i fjor: