Seier for skolelaget

skolelag

Slagplanen var lagt, og vi skulle forsvare oss kompakt og angripe direkte. Kampen startet jevnt og spillet bølget litt frem og tilbake. Mot slutten av 1.omgangen tok Jordal over initiativet og hadde 2-3 gode muligheter til å sette ballen i mål. Vår gode keeper Alva reddet også en stor sjanse fra Hauketo.

Pausepraten var positiv og vi skulle ut å gjøre mye av det samme. Vi tar mer og mer over kampen, og etter halvspilt 2.omg kommer Rana seg løs bak forsvaret til Hauketo. Hun er kald som fisken og setter ballen sikkert i mål. Det tar fullstendig av på benken til Jordal. Vi fortsetter i samme sporet og nok en gang kommer vi oss løs i bakrommet, denne gangen er det Meri som setter ballen sikkert i nota. Resten av kampen blir en parademarsj og vi vinner da 2-0.

Max og Larsvil takke jentene for en fantastisk innsats. Vi gleder oss til neste kamp!